
Finalewedstrijd
Onderhoud en monitoring van uw server wordt door het team van InterIP Networks zo serieus genomen dat wij het behandelen alsof wij een finalewedstrijd spelen. Niets wordt aan toeval overgelaten. Van de technische configuratie voor topprestaties tot het afschermen van uw server tegen kwaadwillende hackers, dagelijks evalueren wij nieuwe mogelijkheden om uw server nog sneller en nog veiliger te maken. Wij stellen een backupplan op en spreken met u af welke personen en IP-adressen toegang tot uw server mogen krijgen. Zo kunt u zich met een gerust hart volledig storten op zaken doen en nemen onze systeembeheerders de technische aspecten volledig voor hun rekening. Wij kunnen u de uitslag van de wedstrijd al verraden, het wordt minimaal 3-0 voor uw managed server!
Kies het serviceniveau wat het beste aansluit aan uw behoeften
Wij hebben 3 niveaus van Service Level Agreement waaruit u kunt kiezen. Zo weet u exact waar u aan toe bent en welke service u van ons mag eisen. Door onze servicegerichte houding behandelen wij al onze dedicated en virtual server contracten alsof het SLA Top contracten zijn. Bij problemen bijten wij ons vast in de materie en stoppen niet tot wij een geschikte oplossing hebben gevonden. Pas als onze technische team overbelast is door de hoge vraag aan service verzoeken halen wij de SLA contracten er bij en behandelen de verzoeken af op de volgorde van de afgenomen SLA.
SLA Basic
Unmanaged- 24x7x365 telefonisch support
- Beveiligde datacenter
- Housing in Nederland
- Volledig beheerde netwerk infrastructuur + Volledig beheerde hardware
- Netwerkmonitoring en escalatieplan
- 24/7 Monitoring en alert per mail
- Reactietijd support op incidenten: max 4 uur
- Fallback cluster bij host uitval (bij VPS servers)
- Hot hardware spare (bij Managed servers)
- Installatie operating system naar keuze (Centos (standaard), Fedora, Ubuntu, Windows (tegen bijbetaling))
- Installatie control panel naar keuze (Webmin (standaard), Plesk, Cpanel)
- Installatie en volledige support core operating system modules
- Updates en patches van het Core operating system
- Support Linux server operating system
- Support Windows server operating system
- Linux operating system support: CentOS, Ubuntu
- Windows operating system support: Windows 2014, 2012, 2008
- Support webserver, FTP server, mail server, applicatie server, DNS server en meer
- Support externe applicaties (op Best Effort basis)
- Volledige support control panel (Plesk, Direct Admin, Cpannel, Webmin)
SLA Core
Managed- 24x7x365 telefonisch support
- Beveiligde datacenter
- Housing in Nederland
- Volledig beheerde netwerk infrastructuur + Volledig beheerde hardware
- Netwerkmonitoring en escalatieplan
- 24/7 Monitoring en alert per mail
- Reactietijd support op incidenten: max 2 uur
- Fallback cluster bij host uitval (bij VPS servers)
- Hot hardware spare (bij Managed servers)
- Installatie operating system naar keuze (Centos (standaard), Fedora, Ubuntu, Windows (tegen bijbetaling))
- Installatie control panel naar keuze (Webmin (standaard), Plesk, Cpanel)
- Installatie en volledige support core operating system modules
- Updates en patches van het Core operating system
- Support Linux server operating system
- Support Windows server operating system
- Linux operating system support: CentOS, Ubuntu
- Windows operating system support: Windows 2014, 2012, 2008
- Support webserver, FTP server, mail server, applicatie server, DNS server en meer
- Support externe applicaties (op Best Effort basis)
- Volledige support control panel (Plesk, Direct Admin, Cpannel, Webmin)
SLA Top
Fully managed- 24x7x365 telefonisch support
- Beveiligde datacenter
- Housing in Nederland
- Volledig beheerde netwerk infrastructuur + Volledig beheerde hardware
- Netwerkmonitoring en escalatieplan
- 24/7 Monitoring en alert per mail
- Reactietijd support op incidenten: max 1 uur
- Fallback cluster bij host uitval (bij VPS servers)
- Hot hardware spare (bij Managed servers)
- Installatie operating system naar keuze (Centos (standaard), Fedora, Ubuntu, Windows (tegen bijbetaling))
- Installatie control panel naar keuze (Webmin (standaard), Plesk, Cpanel)
- Installatie en volledige support core operating system modules
- Updates en patches van het Core operating system
- Support Linux server operating system
- Support Windows server operating system
- Linux operating system support: CentOS, Ubuntu
- Windows operating system support: Windows 2014, 2012, 2008
- Support webserver, FTP server, mail server, applicatie server, DNS server en meer
- Support externe applicaties (op Best Effort basis)
- Volledige support control panel (Plesk, Direct Admin, Cpannel, Webmin)
Dedicated servers
Krachtige kwaliteitsservers voor de zwaarste taken. Afhankelijk van uw wensen is het mogelijk om uw server compleet af te stemmen op de specificaties van uw applicatie. Wij hebben jarenlange ervaring in het onderhouden en managen van dedicated servers waardoor wij voor iedere toepassing een professionele oplossing hebben bedacht. Neem contact op met onze sales team voor een passend advies en profiteer van onze ervaring en deskundigheid.
Basic server
totaal 1100 GB opslagruimteProf server
totaal 2250 GB opslagruimteAdvanced server
totaal 3500 GB opslagruimteBusiness server
totaal 5750 GB opslagruimteWaarom kiezen voor InterIP Networks ?
InterIP Networks
Industriestraat 11
2671 CT Naaldwijk
Nederland
+31.(0)174-726026
info@interip.nl
InterIP Networks is een product van InterIP Networks B.V. te Naaldwijk
Veelgestelde vragen
Bekijk ook eens