Helpdesk

Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u van dienst te zijn kunnen er zich altijd problemen voordoen. De helpdesk van InterIP is u uiteraard behulpzaam bij het oplossen van deze problemen. Wij staan ervoor dat wij optimaal bereikbaar zijn, in geval van nood zijn we dat zelfs 24 uur per dag.

Om onze service optimaal te houden verzoeken wij u bij eventuele problemen eerst deze pagina’s door te lezen. Veel vragen zijn reeds eerder gesteld, en het antwoord is hier dan vaak te vinden. Op deze manier wordt onze helpdesk minder belast, en kunnen wij u sneller van dienst zijn.

Maak in het menu hiernaast¬†uw keuze of kijk of u een antwoord kunt vinden binnen de meest gestelde vragen. De pagina’s worden regelmatig bijgewerkt met de laatste nieuwtjes en vragen, het is dus zeker raadzaam om hier regelmatig eens terug te komen.

Veel gestelde vragen

Algemeen

Kan ik mijn pakket omzetten in een ander pakket?
U kunt altijd veranderen van pakket. Neem contact met ons op als u een pakketwijziging wilt laten uitvoeren.
Hoe lang loopt mijn contract?
Uw contract termijn is per product verschillend. In de beheer omgeving kunt u de pakketten vinden welke u afneemt, hierbij kunt u ook vinden hoelang deze al lopen.
Waar wordt mijn data bewaard ?
Onze datacenter bevindt zich in Naaldwijk waar ook onze kantoor gevestigd is. Alle actuele data staat in onze datacenter opgeslagen op onze redundant uitgevoerde storage cloud.
Hoe is jullie bereikbaarheid ?
Tijdens werkuren kunt u ons bereiken via ons algemene telefoonnummer of via de e-mail. Buiten werkuren zijn wij, in geval van calamiteiten, bereikbaar onder een storingsnummer. Collega’s die voor de storingsdienst ingezet worden zijn ervaren techneuten en hebben de kennis en bevoegdheden om bij storingen in te kunnen grijpen. Let wel op, omdat in het verleden vaak gebeurde dat klanten tijdens kantoortijden het storingsnummer belden in plaats van ons algemene nummer staat ons storingsnummer niet meer op de website vermeld. U krijgt de storingsnummer te horen als u ons algemene nummer belt en ons voicemail bericht tot het einde afluistert.
Kan ik bij jullie op bezoek komen ?
Persoonlijke contact met onze klanten vinden wij uiteraard erg fijn en u bent van harte welkom om uw wensen persoonlijk met ons te komen bespreken. Omdat wij meestal op het dat